5.00(1)

Vstopite v svet poslovnega in socialnega mreženja

Opis

Zdravo! Ime mi je Boško Praštalo.

Dobrodošli na tečaj »Vstopite v svet poslovnega in socialnega mreženja«, ki vas bo popeljal skozi ključnih 19 poglavij za ozaveščenje in postavitev unikatnega sistema mreženja.

Čaka vas točno 2 uri video vsebin, izhajal pa sem iz 52 strani pripravljenega scenarija, vse to samo, da bi lažje in hitreje vstopili v svet mreženja.

Po vsakem sklopu vaš čaka naloga in kviz, če se boste zadeve skrbno lotili, je pred vami večtedenski izziv.

Pravo delo na mreženju se bo začelo šele, ko končate tečaj. Za vsa dodatna vprašanja in dodatne usmeritve sem za vas dosegljiv na elektronski pošti: bosko@poslovnomrezenje.si

Ne pozabite, vsako poglavje vključuje:

  • video razlago,
  • kratek povzetek v pisni obliki,
  • kviz,
  • nalogo za lažje in prenos znanja v prakso.

Dobrodošli v svet mreženja.

Boško Praštalo

Kaj se boste naučili?

  • Ozavestili boste, kaj je mreženje.
  • Spoznali boste, zakaj je pomembno, da ste odprti za povezovanje in zakaj se mrežiti.
  • Ozavestili boste vse svoje zmage, prednosti, slabosti in vrednote.
  • Na osnovi akcijskega načrta boste postavili lasten unikaten sistem mreženja, ki temelji na MODELU TOP100.
  • Uredili in segmentirali boste svojo bazo obstoječih kontaktov.
  • Imeli boste pripravljen seznam targetiranih posameznikov.
  • Ozavestili boste, kako se dodatno aktivirati in biti v kontaktu z vsemi vašimi posamezniki.
  • Ozavestili boste, zakaj je pomembno, da ste nenehno odprti za mreženje in kaj lahko danes spremenite.
  • Spoznali boste, kako družbena omrežja vplivajo na mreženje in kako se lahko dodatno aktivirate.
  • Spoznali boste, zakaj so socialne veščine pomembne in katera so osnova dejstva, na katera morate biti še posebej pozorni.
  • Odkrili boste vse skrivnosti Small talk - a, kako ga začeti in kaj je dejansko pomembno pri Small talk -u.
  • Spoznali boste, zakaj je ključno, da izvajate Follow up in kako boste s Follow up – om pridobili ključno prednost pred ostalimi.
  • Spoznali boste, kako graditi dolgoročne odnose in zakaj je zaupanje ključen element pri grajenju odnosa.
  • Ozavestili boste, da povezovanje posameznikov prinaša izredno veliko bonitet in kako pravilno izvajati samo povezovanje.

Moduli v tem tečaju

36 lekcij2h

UVODNA MISEL

1. poglavje?

Kaj je poslovno mreženje? Kakšna je definicija mreženja? Katera so dejstva o mreženju? Na kaj moramo biti pozorni, kje je naš fokus in zakaj številne študije kažejo, da imajo ljudje, ki dajo več, kot dobijo, čez nekaj časa boljši statusa in več socialnega kapitala? Kako to, da je moč mreženja neomejena? Kaj številke govorijo o poslovnem mreženju? Od česa sta odvisni kvaliteta/ moč naše bodoče poslovne mreže?

2. poglavje?

Zakaj vse izhaja iz nas samih in zakaj lahko samo sebe krivimo, če nismo uspešni v mreženju? V osnovi imamo 4 različne mindsete v mreženju oziroma pristope s strani posameznikov. Ali se zavedamo, kakšen je naš mindset in na kaj moramo biti pozorni pri novih posameznikih? Zakaj je za našo motivacijo ključno, da razumemo pomen mreženja, in kateri so naši razlogi, zakaj se želimo mrežiti?

3. poglavje?

Zakaj je pomembno nenehno delati na osebni znamki? Izredno pomembno je, kdo smo, kakšne so naše aktivnosti, kako nas ostali vidijo? Kako ozavestiti, da smo nekaj posebnega in da vsak od nas lahko pomaga oziroma koristi določenim krogu ljudi?

4. poglavje?

Kakšen je naš obstoječi sistem mreženja? Ga sploh imamo? Zakaj bomo brez sistema mreženja hitro obupali nad mreženjem? Katerih 5 korakov je potrebno upoštevati pri postavitvi akcijskega načrta za rast mreže?

5. poglavje?

Kako v tej točki vidimo svoje kontakte in kako se lotiti analize obstoječe mreže? Kako pravilno segmentiramo obstoječo bazo?

6. poglavje?

Kaj in kako je potrebno delali s prečiščeno segmentirano bazo?

7. poglavje?

Kako postavimo cilje v sklopu mreženja? Bomo cilje postavili na svoji kvaliteti ali kvantiteti? Bomo imeli en sam ali več ciljev? Kako lahko povežemo svojo mrežo oziroma posameznike s svojimi poklicnimi in osebnimi cilji?

8. poglavje?

Kako načrtno targetirati in analizirati potencialne nove kontakte? Zakaj je pomembno, da vemo, koliko časa in denarja smo pripravljeni investirati v mreženje?

9. poglavje?

Zakaj je pomembno, da smo mi tisti, ki smo proaktivni?

10. poglavje?

Zakaj je ključno, da smo nenehno odprti za mreženje? Kaj v praksi pomeni, da hodimo po svetu z dvignjeno glavo in odprtimi očmi? Kje vse se lahko dejansko že danes mrežimo? Kakšen vpliv ima pri tem naš trenutni življenjski slog? Kako biti bolj odprt oziroma dojemljiv za mreženje?

11. poglavje?

Zakaj so družbena omrežja pomembna v sklopu mreženja? Kdaj se je smiselno aktivirati na določenem družbenem omrežju? Katera so dobre strani družabnih omrežjih in kje so pasti, ko govorimo o mreženju? Kaj vse lahko pridobimo s pravilno uporabo družabnih omrežij? Katera družbena omrežja izbrati in zakaj? Kako LinkedIn uporabiti za mreženje? Druge aktivnosti v vseh fazah mreženja – kako z LinkedInom dopolnimo aktivnosti offline mreženja; kako iskati nove kontakte in kako z njimi ohranjati odnos. Katere možnosti online mreženja še poznamo? – organizacija online dogodkov, pisanje bloga, newsletters, online community

12. poglavje?

Kako pravilno izberemo dogodke glede na predhodno določene cilje in trenuten status? Udeležba na dogodku zahteva od nas veliko časa in finančna sredstva? Zakaj je toliko pomembno, katere dogodke izberemo?

13. poglavje?

Kaj vse moramo narediti pred udeležbo na dogodku s ciljem, da izkoristimo potencial dogodka? Kako se udeležimo dogodka sami ali v družbi prijateljev? Kako in kdaj pridemo na dogodek?

14. poglavje?

Kako na dogodku pristopamo in spoznavamo nove ljudi? Kakšna so pravila, ko se predstavljamo novemu sogovorniku? Vizitke na dogodku, kaj je njihov namen in česa v nobenem primeru ne smemo početi?

15. poglavje?

Zakaj so socialne veščine pomembne in katera so osnova dejstva, na katera moramo biti še posebej pozorni. Katere so ključne usmeritve na tem področju?

16. poglavje?

Kaj je dejansko pomembno pri small talk-u? Primeri vprašanj s kateri lahko zančemo small talk. Na katera štiri vprašanja moramo odgovoriti skozi spoznavni pogovor?

17. poglavje?

Kakšen je namen follow up-a? Kljub izjemnemu pomenu in dejstvu, da brez follow up-a ni kvalitetne poslovne mreže, ga izvaja le 1 od 10 ljudi. Kako izkoristiti neaktivnost drugih in pustiti nepozaben pečat pri svojih kontaktih?

18. poglavje?

Katere so univerzalne zakonitosti procesa grajenja odnosa? Odnosi bi morali biti vzajemno koristni, ker je tako večja verjetnost, da se bodo takšni odnosi ohranili. Veste, katerim 4 procesom moramo v sklopu grajenja odnosa slediti, če želimo biti uspešni? Zakaj je v procesu izgradnje odnosa pomembna univerzalna resnica, da več, kot bomo dali, bomo več dobili? Kakšno vlogo ima zaupanje pri procesu grajenja odnosa?

19. poglavje?

Kakšen je pomen povezovanja in deljenja svojih kontaktov drugim? Pri grajenju poslovne mreže ne gre za kopičenje nečesa; to ni naš varčevalni račun. Kakšna mora biti naša miselnost pri povezovanju kontaktov? Kdaj je pravi čas, da začnemo povezovati svoje kontakte? Kakšna so pravila in katere korake moramo opraviti pred povezovanjem dveh potencialnih kontaktov? Kako pripravimo dober povezovalni mail? Kdaj zavrnemo pobudo za povezovanje?

ZAKLJUČNA MISEL

Student Feedback

5.0

Total 1 Ratings

5
1 rating
4
0 rating
3
0 rating
2
0 rating
1
0 rating

Zelo uporaben tečaj, ki v navidez "mehko veščino" prinaša fokus, strukturo in sistem. Z upoštevanjem vodil in priporočil tega tečaja bodo bo mreženje bolj učinkovito posledično bodo pa tudi učinki glede na opredeljene cilje bolj opazni. Toplo priporočam!

349,00  Vklj. z DDV

Tečaj vključuje

  • Video vsebine
  • Pisni povzetki
  • Naloge
  • PDF
  • Kvizi

Za tečaj potrebujete

  • Računalnik/tablico/pametni telefon
  • Dostop do interneta
  • Željo po novem znanju
  • Veliko dobre volje