1. poglavje?
Kaj je poslovno mreženje? Kakšna je definicija mreženja? Katera so dejstva o mreženju? Na kaj moramo biti pozorni, kje je naš fokus in zakaj številne študije kažejo, da imajo ljudje, ki dajo več, kot dobijo, čez nekaj časa boljši statusa in več socialnega kapitala? Kako to, da je moč mreženja neomejena? Kaj številke govorijo o poslovnem mreženju? Od česa sta odvisni kvaliteta/ moč naše bodoče poslovne mreže?
2. poglavje?
Zakaj vse izhaja iz nas samih in zakaj lahko samo sebe krivimo, če nismo uspešni v mreženju? V osnovi imamo 4 različne mindsete v mreženju oziroma pristope s strani posameznikov. Ali se zavedamo, kakšen je naš mindset in na kaj moramo biti pozorni pri novih posameznikih? Zakaj je za našo motivacijo ključno, da razumemo pomen mreženja, in kateri so naši razlogi, zakaj se želimo mrežiti?
KAKŠNI SO POGLEDI NA MREŽENJE – MINDSET, FOKUS in ZAKAJ SE MREŽITI?9:28
Poglavje 2 – NALOGA
Poglavje 2 – KVIZ
3. poglavje?
Zakaj je pomembno nenehno delati na osebni znamki? Izredno pomembno je, kdo smo, kakšne so naše aktivnosti, kako nas ostali vidijo? Kako ozavestiti, da smo nekaj posebnega in da vsak od nas lahko pomaga oziroma koristi določenim krogu ljudi?
KDO SMO MI?6:05
Poglavje 3 – NALOGA
Poglavje 3 – KVIZ
4. poglavje?
Kakšen je naš obstoječi sistem mreženja? Ga sploh imamo? Zakaj bomo brez sistema mreženja hitro obupali nad mreženjem? Katerih 5 korakov je potrebno upoštevati pri postavitvi akcijskega načrta za rast mreže?
AKCIJSKI NAČRT ZA IZGRADNJO POSLOVNE IN SOCIALNE MREŽE4:22
Poglavje 4 – NALOGA
Poglavje 4 – KVIZ
5. poglavje?
Kako v tej točki vidimo svoje kontakte in kako se lotiti analize obstoječe mreže? Kako pravilno segmentiramo obstoječo bazo?
ANALIZA Kako je v tem trenutku urejena naša baza posameznikov12:55
Poglavje 5 – NALOGA
Poglavje 5 – KVIZ
6. poglavje?
Kaj in kako je potrebno delali s prečiščeno segmentirano bazo?
ODLOČITEV PO SEGMENTACIJI4:54
Poglavje 6 – NALOGA
Poglavje 6 – KVIZ
7. poglavje?
Kako postavimo cilje v sklopu mreženja? Bomo cilje postavili na svoji kvaliteti ali kvantiteti? Bomo imeli en sam ali več ciljev? Kako lahko povežemo svojo mrežo oziroma posameznike s svojimi poklicnimi in osebnimi cilji?
POSTAVLJANJE CILJEV4:09
Poglavje 7 – NALOGA
Poglavje 7 – KVIZ
8. poglavje?
Kako načrtno targetirati in analizirati potencialne nove kontakte? Zakaj je pomembno, da vemo, koliko časa in denarja smo pripravljeni investirati v mreženje?
DODATNA AKTIVACIJA ZARADI CILJEV RAZISKOVANJA4:44
Poglavje 8 – NALOGA
Poglavje 8 – KVIZ
9. poglavje?
Zakaj je pomembno, da smo mi tisti, ki smo proaktivni?
PROAKTIVNOST2:52
Poglavje 9 – NALOGA
Poglavje 9 – KVIZ
10. poglavje?
Zakaj je ključno, da smo nenehno odprti za mreženje? Kaj v praksi pomeni, da hodimo po svetu z dvignjeno glavo in odprtimi očmi? Kje vse se lahko dejansko že danes mrežimo? Kakšen vpliv ima pri tem naš trenutni življenjski slog? Kako biti bolj odprt oziroma dojemljiv za mreženje?
NENEHNA ODPRTOST ZA MREŽENJE9:26
Poglavje 10 – NALOGA
Poglavje 10 – KVIZ
11. poglavje?
Zakaj so družbena omrežja pomembna v sklopu mreženja? Kdaj se je smiselno aktivirati na določenem družbenem omrežju? Katera so dobre strani družabnih omrežjih in kje so pasti, ko govorimo o mreženju? Kaj vse lahko pridobimo s pravilno uporabo družabnih omrežij? Katera družbena omrežja izbrati in zakaj? Kako LinkedIn uporabiti za mreženje? Druge aktivnosti v vseh fazah mreženja – kako z LinkedInom dopolnimo aktivnosti offline mreženja; kako iskati nove kontakte in kako z njimi ohranjati odnos. Katere možnosti online mreženja še poznamo? – organizacija online dogodkov, pisanje bloga, newsletters, online community
DRUŽBENA OMREŽJA V SKLOPU MREŽENJA5:31
Poglavje 11- NALOGA
Poglavje 11 – KVIZ
12. poglavje?
Kako pravilno izberemo dogodke glede na predhodno določene cilje in trenuten status? Udeležba na dogodku zahteva od nas veliko časa in finančna sredstva? Zakaj je toliko pomembno, katere dogodke izberemo?
DOGODKI IN MREŽENJE4:14
Poglavje 12 – NALOGA
Poglavje 12 – KVIZ
13. poglavje?
Kaj vse moramo narediti pred udeležbo na dogodku s ciljem, da izkoristimo potencial dogodka? Kako se udeležimo dogodka sami ali v družbi prijateljev? Kako in kdaj pridemo na dogodek?
NEURADNI DEL DOGODKA7:00
Poglavje 13 – KVIZ
14. poglavje?
Kako na dogodku pristopamo in spoznavamo nove ljudi? Kakšna so pravila, ko se predstavljamo novemu sogovorniku? Vizitke na dogodku, kaj je njihov namen in česa v nobenem primeru ne smemo početi?
URADNI DEL DOGODKA4:50
Poglavje 14 – KVIZ
15. poglavje?
Zakaj so socialne veščine pomembne in katera so osnova dejstva, na katera moramo biti še posebej pozorni. Katere so ključne usmeritve na tem področju?
KAKŠEN JE POMEN SOCIALNIH VEŠČIN V SKLOPU MREŽENJA?8:10
Poglavje 15 – KVIZ
16. poglavje?
Kaj je dejansko pomembno pri small talk-u? Primeri vprašanj s kateri lahko zančemo small talk. Na katera štiri vprašanja moramo odgovoriti skozi spoznavni pogovor?
SMALL TALK – KAKO ZAČETI SMALL TALK?5:46
Poglavje 16 – NALOGA
Poglavje 16 – KVIZ
17. poglavje?
Kakšen je namen follow up-a? Kljub izjemnemu pomenu in dejstvu, da brez follow up-a ni kvalitetne poslovne mreže, ga izvaja le 1 od 10 ljudi. Kako izkoristiti neaktivnost drugih in pustiti nepozaben pečat pri svojih kontaktih?
FOLLOW-UP7:02
Poglavje 17 – NALOGA
Poglavje 17 – KVIZ
18. poglavje?
Katere so univerzalne zakonitosti procesa grajenja odnosa? Odnosi bi morali biti vzajemno koristni, ker je tako večja verjetnost, da se bodo takšni odnosi ohranili. Veste, katerim 4 procesom moramo v sklopu grajenja odnosa slediti, če želimo biti uspešni? Zakaj je v procesu izgradnje odnosa pomembna univerzalna resnica, da več, kot bomo dali, bomo več dobili? Kakšno vlogo ima zaupanje pri procesu grajenja odnosa?
KAKO POTEKA PROCES GRAJENJE ODNOSA?5:55
Poglavje 18 – NALOGA
Poglavje 18 – KVIZ
19. poglavje?
Kakšen je pomen povezovanja in deljenja svojih kontaktov drugim? Pri grajenju poslovne mreže ne gre za kopičenje nečesa; to ni naš varčevalni račun. Kakšna mora biti naša miselnost pri povezovanju kontaktov? Kdaj je pravi čas, da začnemo povezovati svoje kontakte?
Kakšna so pravila in katere korake moramo opraviti pred povezovanjem dveh potencialnih kontaktov? Kako pripravimo dober povezovalni mail? Kdaj zavrnemo pobudo za povezovanje?
POVEZOVANJE POSAMEZNIKOV4:50
Poglavje 19 – NALOGA
Poglavje 19 – KVIZ